X
تبلیغات
رایتل

-« مـــدیرانــه »-

نکته ها ، انگاره ها و تازه های مدیریتی

19 آبان 1386 ساعت 11:55

۶۶ مقاله مدیریتی

      ۱- مدیرت بازرگانی   ۲- مدیریت کیفیت     ۳- مدیریت ریسک    ۴- مدیریت استراتژیک  ۵- مدیریت دانش   ۶-  آیا مى توان برنامه هاى زندگى را برنامه ریزى کرد ؟  ۷- مدیریت زمان و نماز اول وقت  ۸- اسلام و توسعه اقتصادی   ۹- جهانی شدن اقتصاد  ۱۰ - مدیریت قرآنی  ۱۱- امام شناسی  ۱۲ عوامل موفقیت در کسب و کار  ۱۳ مدیریت کوکائینی  ۱۴   مفاهیم کلیدی معماری کتابخانه دیجیتالی  ۱۵   نقش و تاثیررهبران سازمانی در نهادینه سازی مدیریت دانش در سازمانهای کنونی  ۱۶  ارزش های محوری سازمان  ۱۷  اصطلاح شناسی و مهندسی دانش  ۱۸  مدیریت بر مبنای ارزشها   ۱۹ - 23 نکته برای یک ارائه خوب   ۲۰ - یادگیری ترکیبی  ۲۱ - مدیران و قضاوت دقیق  ۲۲-  آیا دانش مدیریت اثر بخش است؟   ۲۳- امامت و رهبری ۲۴ - راهکارهای افزایش بهره وری   ۲۵- استانداردهای سواد اطلاعاتی ۲۶- مدیریت دانش از دیدگاه یک استراتزی جهانی  ۲۷- مدیریت دانش در سازمان‌ها: بررسی تأثیر متقابل فناوری، فنون و انسان ۲۸ رازهای تعالی سازمانی  ۲۹- مهندسی مجدد ، ضرورتی اجتناب ناپذیر  ۳۰ - اهداف فردی ، سازمانی و اجتماعی  ۳۱- قاطعیت در مدیریت  ۳۲- بسط فرایند ریسک برای اداره فرصت ها  ۳۳- تحول فکری مدیریت  ۳۴- فراز و نشیب یک برنامه تحول  ۳۵ اندیشه های گوردون مور بنیانگذار اینتل ۳۶- گامهائی در جهت دستیابی به برتری   ۳۷- نقش فرهنگ سازمانی درمدیریت سیستم‌های بهداشت الکترونیک  ۳۸- خلاقیت و نواوری در افراد و سازمانها  ۳۹- انحراف از مسیر مدیریت  ۴۰- پارادایم های مدیریت برتر در هزاره سوم ۴۱- جهانی شدن و چالشهای فراروی مدیران ۴۲- اندیشه های بیل گیتس  ۴۳- تحصیل دانائی و مدیریت دانائی  ۴۴- مدیریت فرایند ها  ۴۵- استراتزی های مدیریت برای دانش شخصی و سازمانی  ۴۶- دنیای الکترونیکی و بازنگری در رفتار سازمانی  ۴۷- ارتباط مدیریت فن آوری با فن آوری اطلاع رسانی  ۴۸- طراحی عملیات مهندسی مجدد مدیریت سفارش  ۴۹- مدیریت دانش از دیدگاه یک استراتژی تجاری ۵۰- مدیریت دانش در سازمان‌ها: بررسی تأثیر متقابل فناوری، فنون و انسان ۵۱- مدیران آینده نگر   ۵۲- رهبران تغییر - پیتر اف . دراکر  ۵۳- مدیرت و فناوری تولید علم   ۵۴- سازمان‌های نوین بر محور مدیریت دانایی(1)  ۵۵- سازمان های نوین بر محورمدیرت دانائی  (۲)  ۵۶- منابع انسانی با کیفیت ، کلید طلائی رقابت ۵۷-  شروع با حد اکثر قدرت  ۵۸- سخت کار کردن یا به سختی کار کردن   ۵۹ - نقش مدیریت کیفیت فراگیر   ۶۰- ۷ عادت مردمان مؤثر  ۶۱-  تیم سازی در سازمان ها   ۶۲- کاربرد شبیه سازی در مهندسی مجدد فرایند  ۶۳- سایبرنتیک چیست ؟  ۶۴- استراتژی جودویی ؛روشی برای غلبه برحریفان قدرتمند   ۶۵-  کار آفرینان سازمانی   ۶۶-  آینده مدیریت منابع سازمانی  .......مدیرانه......